Måndag igen!

Och hekgen den har verkligen susat förbi igen!
Men den har varit trevlig och mycket bra.
 
Den har kantats av film mys och barnkalas!
 
Känns som om jag är påväg att komma i fas. Efter en tid av springnde på en och samma plats. Ungefär samma känsla som att springa på ett löpband. Man blir galet trött men du har inte kommit någonstans.
 
Men i nu har jag hunnit rensa igenom hur mycket som helst, släng och gett bort.Planerat och strukturerat upp hur jag ska göra framöver. Och det känns som ett vinnande koncept.

Det känns som att det är ett vinnande koncept för alla i vår blivande familj. Tre ska bli fem. Och det är inteutan att det ställer många krav, funderingar och känslor.
Men efter denna helgen och förra veckan så känns det som om jag är på rätt väg. Känns som om vi alla är påväg åt rätt håll.
 
LJUVLIGT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback