Mys kväll , med mysiga brudar!

Dagen har varit fantastiskt bra, barnen har varit så lugna idag med.
 
Påvägen hem bestämde vi att de skulle få kolla på sitt favvo program Doc Mcstuffins. Och dirket efter det skulle de städa sina rum och hjälpa till att byta lakarna i sina sängar.
 
Om de var duktiga och hjälpte till lovade jag att vi skulle fika efteråt. Båda städade och fejade på sina rum. Dammade och bäddade och var så hjälpsamma. Så på knappa 20 min städade jag av hela övervåningen. Så skönt.
 
Efter det skulle vi ju så fika, båda åt en frukt och ratade bageri bullarna jag hade köpt på vägen hem. mamman är rätt nöjd över det.
 
Sedan byggde de tågbana och grejade fram till middagen. Sedan kollade de lite på barntv och gosade. OCh sedan hjälpte de till med kvälls styret på toa. Världens uktigaste tjejer.
 
Siri skrevi i sin bokstavsbok och följde sina linjer galant.
Charlie och jag började läsa ur en sagobok. Super Carllie. Det var fakiskt mysigt att komma i fas med barnen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback