Underbara vinter!

Så skönt det är att kölden kom med det otroligt fina vädret!
 
Jag och barnen gav oss i väg på morgonen och handlade och köpte ljung till entre inför det att vi ska ta ut mäklaren.
Både jag och de njöt av solen strålar och är det så här det kommer vara i vinter, så är kylan och vintern mer än välkomna att stanna.
 
Annars har barnen pysslat mycket tycker jag. Siri har målat huvudfotingar. Och Charlie har målat och pusslat.
Skönt när de kan vara sams  och sköta sig lite själva. Även om jag och Siri hade en riktig dust på eftermiddagen.
Men det tillhör väl den ljuvliga 4 årinngens trotts :)
 
Själv har jag nästan gjort klart rummet innanför köket idag. Samt har jag gått över alla dörrfodrena i hela huset idag. Målat lister och annat fin lir, så det börjar ta på det.
Så himla skönt faktiskt.
 
Nu ska jag softa lite i soffan och njuta i tystnaden!
 
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback