Det tar lite tid i mellan åt ;)

Men det är mycket som är i farten och fläkten just nu.
 
I helgen har barnen hängt med sin pappa. Första helgen som singel mamma, även om jag hängde tillsammans med min underbara och snygga pojkvän!
 
Ja det är sant jag har ju en sån nu förtiden!
 
Nu blir ni allt lite nyfikna på vem det kan vara. Det förstår jag. Men än har jag inga pluttinutt bilder att dela med mig av. Eftersom vi bara har varit ihop i ett år såär vi inte redo för sånt än !! mohahaha!
 
Sedan har veckan hittills kantats av att leka småbarnsfamilj. Vi övar hårt inför framtiden!
Så vi har varit och badat med kottarna, jag och mannen har varit på ultraljud och spanaat in henom!
Henom verkar må bra och har nu gräddats på halvtid.
 
Sedan har det varit renovering av huset och storhandling på agendan. Det tar sig för oss. Snart dags att sälja!
 
Så kom och köp ett hus :)



Kommentarer
Eva Malmberg

japp..sätt ut det på blocket vet ja...eller lägg ut det på säljes i värnamo med omnejd..*L*

Svar: på värnamo med omnejd så får jag max 30 kr. det är snitt pris på allt man säljer!!1 ;)
Glidarmamman

2012-09-26 @ 20:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback