Motigt!

I morgon är det en dag jag fasar lite för!
 
Vi har ju numera delad vårdnad och det fungerar verkligen så himla bra. Barnen bor permanent hos mig och deras pappa hälsar på kontinueligt.
Samt är det en helg i månaden hos honom.
 
Nu är denna helgen här!
Vad gör man en hel helg utan barnen?
Hua, mina guldklimpar!
 
Kommer ju sakna dem som skam även om jag vet att de har det jätte bra, och att de kommer ha massa roligt. Men ändå :/
Som sagt det är bara att andas!
 
Så tänker ni åh men passa på att njuta!
Men jag har bara lämnat bort dem ytterst få gånger och max över en natt.. Nu är det två!!!
 
Vart tog den Coola tuffa mamman vägen??
Jo hon blev en höns mamma ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback