tankar och funderingar!

Ibland jagar tankarna runt i huvudet. Ibland undrar jag om alla val alltid är de rätta. Det finns en bit i mig som fortfarande är otroligt rädd och förstörd.
 
En bit som jag många gånger undrar om den någonsin kommer bli hel. När man har blivit väldigt sårad, blir man någonsin läkt?
Tycker ibland att det känns som det alltid kommer svida i just det såret, det känns som att de känslorna påminner en om att man inte skall våga igen. Att man borde hålla tillbak, dra sig undan när man känner av dem.
 
det känns som om livet har blivit för avancerat för en person som jag!



Kommentarer
Pauline

Man måste våga chansa för att finna lyckan. Annars sitter vi där när vi är 80 år och undrar vad vi gjorde med livet. Chansa, ta risker.. Om det inte funkar? Chansa igen, hoppa ännu en gång. Friskt vågat är hälften vunnet. :*

Svar: jo det är väl kanske så!Men ibland vore det bättre om det vore en bungy jump så man kunde komma tillbaka/ backa tillbaka!
Glidarmamman

2012-09-28 @ 19:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback