TorsdagMorgon!

Och det är verkligen en kall morgon.
5 grader var det idag när vi promenerade till dagis. Fördelen är ju att man får vakna till iallafall!
 
Så vad händer där ute idag då?
 
Här är det hemstudier aom gäller på förmidddagen, och sen bär det av till skolan. Börjar inte förrens 11.40. Lite små skönt.
Jag som är ensamstående lever lite för sådanhär morgonar!
 
Äta frukost i lugn och ro, och dricka mitt morgon kaffe. Underbart.
Jaha tänker ni här sitter hon hemma och gottar sig. Men faktum är att barnen går bara ca 25 timmar i veckan så jag tycker inte att jag glider.
 
Det som är så bra med dessa dagar är att man hinner mycket innan man åker. Middagen är förberedd, Tvätten är igång och jag har hunnit med att sätta tätningslist vid dörren!
En redig kvinna reder sig själv!
 
Hahahaha
 
Tur att jag bara är själv på halvtid, annars hade jag varit så himla redig ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback