ny dag nya möjligheter!

Ja det är lite så jag väljer att se på det!
 
Fredag innebär att jag har alla barnen hemma. Vi har ledigt.
Så idag får vi se vilka möjligheter vi har att få något gjort.
 
Va tänker ni då!
Ja lite så här är det..
 
Barn 1 är genom förkyld och hennes astma kommer att göra sig påmind, dessutom har hon en ljuvlig 4 års trotts!
Barn 2 är som vanligt en ljuvlig 3 åring med en fantastisk 3års trotts..
barn 3 är förkyld igen men är väldigt rar !
 
Så ja vi får se vad vi får gjort. Att göra listan är lång, det är tvättstugan, gardiner att sy, putsa fönster, laga mat, städa ävervåningen... ja som ni ser kan vi hålla på att skriva listan hela dagen!
och då blir det inget blogg inlägg!
Dessutom regnar det så det gör att en promenad med barnen är svår att genomföra!
jaja det kommer bli en fantastisk dag!
Det är fredag och vi har inte bestämt att vi ska göra något,dels för att det kan vara dags för vårbruk. Men också för att det är sååå skönt att inte ha hundra saker på agendan!
 
Sen har jag tre fantastiska små barn, även om jag kan vara less på dem när de bråkar och skriker hela tiden.
Jag har en underbar kille, det är allt bra gott att leva ska ni veta!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback