God eftermiddag!

Och hej ljuvliga vinter. 
Har varit ute med tjocka magen på en långpromenad. Att gå som höggravid det går verkligen inte fort vill jag lova. Jag gick 4.5 kilometer.
Det tog 55 min det brukar jag i normalafall utan problem avklara milen på!
 
hahahahah!
 
Men vad är väl en bal?
:)
pigg och glad blev jag iallafall mentalt. Sedan har jag fått mycket knep och knop gjort. Kroppen är dock inte på samma nivå som jag.. KONSTIGT!
 
Snart är mannen på G in och det ska beges sig iväg och hämta barnen på dagis och sen ska vi i väg och handla. Vi ska även hämta adapterfästerna till barnvagnen och bilstolen :)
 
Så nu surplar jag lite kaffe och äter på tok för många Chokladbeskvier och är lite nöjd med mig själv och tillvaron :)
 
Skickar lite till er andra där ut <3
 
Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback