ny dag, nya krafter?

 
Lite piggare idag iallafall och vilda bebin är vildare än vanligt!
 
Det börjar verkligen närma sig slutet nu och det är väldigt skönt. Jag och graviditeter är ju inte direkt en match made in heaven som vi brukar säga här. 
 
Konstigt nog så spelar det inte någon roll hur jag gör så kommer inte orken tillbaka. Denna gången har det varit lite kämpigare än de andra. Men den är minst lika efterlängtade som båda två innan. 
Barnen frågar varje dag när bebisen ska komma. ( det gör större delen av vänskaps och familjeskarorna med;))
 
I morgon är det dags för ytterligare ett besök hos barnmorskan. Faktiskt hoppas jag på att det blir sista besöket. För nu vill jag verkligen inte mer!
 
Efter minst 6 månader av sjukdomar och åkommor så känner jag att detta med att man mår så bra under graviditeter är rätt mycket bull...
Nä jag är inte bitter jag talar klarspråk ;)
 
Kom ut nu bebis!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback