Sällan blir det som man tänkt sig!

Nä så kan det bli, men nu är hullingarna hemma igen. Peppa peppa så verkar läget under kontroll!

Vi åkte på lite äventyr efter det att de hade ätit kräm och macka och klistrat korv på farmors fönster..

Vi letade stjärtlapp men vi hittade inga, istället hittade gör möe godis och som pricken över i massa strössel och grejer till glassen :)
Barnen var överlyckliga och valde med stor omsorg.

Sen åt vi på Mc D efter önskemål sedan bar det av hemmåt. Alla valde låtar och sjöng och skrålade ;)

Hemma vid stannade vi på Hemköp för att köpa glass och pålägg:) inne på affären upptäcker Siri något utöver det vanliga ljudet ekar på Hemköp !!

- Johan Johan kolla hon har oranget hår titta Johan!

Jag ser hur Johan går sakta bort och skrattar som en tok!
Jag börjar skratta!
Då ekar hennes ljuva stämma igen!!

-mamma mamma kolla hon har ju oranget hår!

Då skrattade jag bakom ett knäckebröds stånd och önskade att ingen såg mig :)

Hahaha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback