att komma tillbaka!

Sakta börjar insperationen komma tillbaka, det snurrar i huvudet.
Viljan att börja skapa och vara kreativ lockar verkligen mer och mer.
 
Att börja spana efter ljuset trevningar och olika perspektiv. Staflit står och tittar på mig.
En röst från för som säger och det ekar i hjärtat..
 
En av de få som någonsin trodde på mig..
Lova att du aldrig slutar, det är det här du ska göra. Någon som kunde se det jag såg. Som berömde och som kritiserade mina arbeten.
 
Åh du är saknad. Men kanske är det saknaden som kittlar fantasin och villjan och lusten till att ta med sig kameran,, för att hitta insperationen, ögonblicken tankarna och funderingarna. För att sedan börja skapa igen!
 
Längtan efter oljefärgens dofter och förtunningen som gör en stinn i huvudet.
Framkallningsvätskor som biter sig fast i fingrarna!
 
Älskade värld!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback