nytt år nya möjligheter!

Ja vi har ju entrat in i den ljuvliga 2013. Ett nytt år med nya möjligheter...
 
Löften har jag inte gett mer än att jag ska försöka få mer tid för de som betyder mycket för mig. Och året har startat bra, vi bor fint, huset är nu sålt och det känns som om man kan börja andas.
 
Som om man har rätten att leva igen. Många kapitel har fått nå sitt slut och jag känner mig trött i kropp och själ.
 
2012 har varit ett av de mest konstiga åren, så upp och ner och ledsamt men samtidigt så fyllt av kärlek och glädje, lycka och känslan av att få livet på rätt köl.
Ibland undrar jag hur allt kan bli som det blir, och ändå mäktar man med allt.
 
Idag är jag så oändligt trött, men samtidigt vet man att det blir säkert bättre i morgon!
 
Eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback