monster!

Ja det är vad det blir!
 
Ett monster rum ;)
Trodde ni allt att jag skulle spy galla över livet som mamma va ;)
Tji fick ni mohhahahaha :)
 
Det blir the final thing för att Ebbes rum ska bli klart :)
 
 
Här har ni ett smakprov :)
 
Så nu ska vi nog allt kunna bli färdiga, ska se om jag hinner måla skänken som ska vara på hans rum klart idag. 
Tiden är något pressad idag och resten av veckan. Idag är det städning på dagis och i morgon lika så. På lördag ska vi bygga gungor till dagis och på söndag så ska johan på Handledarkurs så vi kan börja köra igen och sen kommer barnens pappa.
Jag måste slå in paket och förbereda till en av världens bästa tjejers födelsedag som är på Måndag :)
<3
 
Nu ska jag försöka plugga och se om jag kan få in en uppgift till skolan idag! :)
 
Kram på er så länge !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback