nu är jag så trött på skiten!

Att ha en mage som inte är av denna värld.
Att lederna ska börja krångla nä nu jäklar får det vara nog!
 
Till den största irritationen hör att den dagen det blir dags för en ny utredning på min mage så kommer de inte hitta något det är så det alltid är!
Och nej jag känner inte för att vänta på att få höra det..
 
Så från och med idag så får jag snällt börja mitt "normala liv"
Som  ni andra tycker är galet hahahaha!
Men det är det enda som fungerar!
 
Så idag har jag Power Walkat en halvmil på 38 minuter.
Detta rundar vi av med goda fettarter i form av makrills mackor allt för att smörja upp lederna.
 
Till detta hör att varje morgon komma upp i tid och ha en strukturerad vardag. Med träning och mat. Det är det enda som fungerar.
 
Så till sanningen hör att just nu saknar jag en av mina finasste vänner!
Alla Power walks och gympass.. Buhu!
 
pöss på er!
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback