Onsdag :)

Och idag har det varit en bra dag skulle jag tro!
 
Jag har pluggat, promenerat, lagat mat och njutit av mina barn!
 
Lilleman har varit lite orolig igen om dagarna. Men idag fick han ersättning och efter det så löpte dagen riktigt bra, kanske är det dags att börja stötta upp ammningen med ersättning. Dels så kanske denna amnings ångest kan släppa lite, och det blir en gladare bebis igen. 
Det kan ju vara så enkelt att det är en tillökningsperiod.. Hur som haver så får man krupp för mindre ..
Gahahhaa....
 
Mannen är på hockey idag så idag har jag min egna stund på kvällen. Såå skönt :)
Även om jag avgudar honom för den han är <3
 
Sen har jag grejat med Ebbes rum och det börjar bli färdigt, så målet är att han ska flytta upp denna veckan. Bilder kommer kanske i morgon.
 
Sen har vi käkat våfflor och bara myst jag oh tjejerna och det var en bra dag, och det var kul att få lite egen tid med dem. Det blir inte så ofta längre :)
 
nu ska jag kolla klart på sveriges mästerkock !
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback