Vintern är tillbaka!

Men vädret är ju fantastiskt. Det är kallt som sjutton men det är strålande sol.
Alla klagar, men jag njuter verkligen av att få ha sol varje dag. Det är ljuvligt :)
 
Lille man och jag är själva idag. Det står bak på agendan och städning inför helgen. Det är dags för kalas så vi behöver allt sätta fart.
 
Lilleman har nu flyttat upp på sitt rum, så nu är nätterna allt lite lugnare och sömnen något bättre. Dessutom har han äntligen  börjat äta sin ersättning så nu ska vi nog kunna få snurr på det.
 
Det tog bara 2 veckor och en rad olika nappflaskor senare så kom det. :)
 
Igår var jag och mannen iväg och handlade och köpte lite grejer hem som vi behövt ett tag nu. SÅ  nu är våren välkommen.
Jag köpte dessutom mig ett par nya skor, kan säga att det behövdes så det är skönt.
 
Nu får jag väl sätta fart och börja baka tror jag.
Lilleman sover gott i babysittern så jag får väl passa på :)
 
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback